June 26, 2007

Noty v Notese 2

Drahý denníček.
Ty príšerka papierová. Prepáč, myslím to obrazne. Ja viem, že si pyšný na to, ako ticho vieš bzučať, pekne zobrazovať a počítať. A tak a iné veci.

11.6.
Modrý pondelok. Deň ubehol. A nič sa nestalo.

12.6.
Dánska rovina, smiešne dvere na smiešnych domoch v dedinkách za hranicami. Lietadlo. Kodaň. Farebné mesto. Čajky.
Veľká belgicko-dánska vojna o malé pivo. Nech.
Finlandia.
Hotel.

13.6.
Laptopy. Tabuľky. Kávy a bagety. Toalety ako útek do pásma nikoho.
Hotel. Zaspávam počas masáže.

14.6.
Kopírujte včerajšky, ušetríte fantáziu. Konečne koniec.
Kŕmim čajky. Ak zaspím, vyďobú mi oči, dotrhajú šaty, vytrhnú mi srdce.
Možno by mi to ani nevadilo.
Hotel.

15.6.
Naspäť idem sama. Lietadlo vzlieta a hneď pristáva. Prespala som búrku. Všetci sú zelení, len ja pokrčená.
Avis nemá pre mňa dohodnuté auto. Čakám na lepšie.
Dvestotridsať nemeckou dialnicou. Takmer relaxujem.
Belgicko.

Víkend v zahraničí. Nikde nikto nič. Čakanie.

18.6.
Šedý pondelok, šedý Brusel, šedá šedosť.

19.6.
Teambuilding. Grc. Finlandia. Taxík. Hotel. Prežívam.

20.6.
Busy bee.

21.6.
Domov. A doma.

22.6.
Na pár minút som sa zastavila na firme. Po pár minútach sme šli na obed. A o pár minút som bola doma na večeru.
Denisa vyzerá byť krajšia. Zajtra sa jej spýtam, kto za to môže.

Vypínam.

1 comment:

Anonymous said...

vidim, ze to mas pekne narvate... to by sa ani mne nechcelo pisat ;-/