March 3, 2007

Mám jednu ruku dlouhou

Hej, ty tam. Ty Svet. Tak nejako by som skríkla von cez okno. A keď by sa Svet pozrel, kto to kričí, kričala by som ešte silnejšie: Do pondelka nič nerobím. Všetko v kľude. A v pondelok mám rande. Ha!
Vykričala by som sa.

Ale ja viem, že tebe je to jedno. Ja "by" som to urobila. Ale neurobím. Len tak sedím, sem-tam pozriem cez okno a sem-tam na sklo. Mohla som spať o desať minút dlhšie, ale to je ok. Ja si tých desať minút užijem, aby som sa usmievala a spokojne sedela. Ja teraz viem, že všetko, všetko je ok a fajn a dobre.
V jednej ruke hrnček s čajom a druhou píšem... a na jednu ruku je toto dlhé až až.

5 comments:

Aventerra said...

To je teda dobre, že je všetko óká. :) Ale ja by som veru nechcela písať na klávesnici jednou ručičkou. Prstoklad nadovšetko. :))))

Unknown said...

Ja som lenivá pustiť hrnček.:-)

Pecosita said...

aj ja chcem rande v pondelok! :D

motýľ said...

no to bolo celkom zlate, na to , ze si to napisala jednou dlouhou rukou a neobliala si klavesnicu :)
Mam z toho minipostu prijemny pocit, ty si iste mala taku prijemnu naladu :)

sas said...

no, skusala som, ale asi mas speci training.. alebo teda nemam ruku az taku dlouhou?
A mam z toho pocit ako motyl,rozblaznila si sa kvoli tomu rande? :))