April 16, 2007

Nie je deň ako deň

Odpuste tie hrubé slová: Keď sa jebe, tak sa jebe.

Dnes akoby všetky nočné podniky otvorili už o ôsmej rána. A slečny postávajúce akoby ani nešli spať. A všetci a všetko spolu a naraz. Akurát, že čisto asexuálne ak nie anti-sexuálne.
Erotický deň, čo sa mohlo do... to sa aj do...lo.

Zvyčajne vstávam na ten zvuk, ktorý vydá mobil, keď začne hrať budíkovú melódia. A potom chvíľu počúvam tú mp3ojku, čo som tam nahrala.
Dnes ma zobudilo zvonenie: "Dievča vstávaj, nech si v práci za polhodinu". Povedal môj šéf.
Zamrmlala som niečo v tom zmysle, že ani keby po mňa poslal vrtulník a čatu ranných upratovačov môjho tela a zovňajšku. "A vlastne ani zanič." Dodala som.
"Nežartujem, pohni si."
A to je prúser. Aby som bola tématická, je to v... presne tam, keď je šéf vážny a má tichý unavený hlas.
Za tri minúty volal jeho syn, že je na ceste na letisko, či mám pre neho niečo. Nič. Ani som len nezabrala, ani ťuk.
Nahádzala som veci do malého batoha, sadla k malým vločkám a hľadala cez mobil ten správny e-mail.
Auto v práci v garážach, notebook v kancelárií. Môj bicyklový nápad. Som mimo.

A vlastne jediná pozitívna vec tohto dňa bol bicykel. Vďaka nemu som sa do práce dostala v rekordnom čase. To nebolo kvôli zápcham. Bola len jedna jediná, celou cestou odo mna až do práce.
Našla som mail. A do (presne až tam) - náš najväčší klient z Belgicka. Všetko som poslala na tlačiareň a seba do sprchy. Posledný papier vyliezol z tlačiarne presne vtedy, keď ja zo sprchy.
No, nie celkom, ale bolo toho fakt veľa.
Nikto v práci. Je zbytočné volať niekomu, to spravil šéf ráno. Len jeho synovi posielam sms ako je ďaleko.
"Stojím v zápche.:)" Šikovný chlapec, to je polhodina k dobru.

A potom to nejak šlo, prišiel šéf a naša Evka a začalo sa to hýbať. Potom Belgičania. Potom sme s Evkou točili zadkami pri malom občerstvení a ako tak šlo.
Potom sme prešli k pracovným veciam a začali "rieeešiť" a to už tak nešlo.

Som zvedavá na zajtra. Vlastne nie som. Ale to je vlastne jedno. Zajtra bude. A večer pôjdeme na večeru a lahvinku kvalitného vína. To znamená - ako posledne - opica ako king-kong.
Ale poučená z minula som vydala rozkazy: celý deň som na mastných jedlách. Ráno bude slanina. Lenže len pre mňa, Belgičania nech si dajú jogurtík, vločky a slabý obed. Najlepšie len kávu alebo tak maximálne kávu s cukrom.
A v stredu im budem robiť zle.

2 comments:

svetielkujúca said...

drzim ti palce. aby ti nebolo zle z tolkej slaniny, aj opicu "king_kong" nech v zdravi prezijes:) a malo zlych dni, hoci aj tie musia byt.

S. said...

mne je dnes zleeeee. ten moj kingkong je neviditelny a trieska mi hlavu o recepcny pult...